با افزایش دور موتور و تولید اسب بخار ، تکنیک های معمولی مورد استفاده برای تعادل در میل لنگ ها ، موفقیت کمتری دارند. تست سخت برای تولید کنندگان موتور این است که چگونه می توان در اطراف این موانع عمل کرد تا تعادل میل لنگ را با دقت بیشتری مطابق با خواسته های توالی موتور خاص انجام دهد. این روشن می کند که چرا بسیاری از توسعه دهندگان موتور استراتژی و تکنیک های مختلفی را بررسی کرده اند ، به عنوان مثال ، تعادل بیش از حد / زیر ، و چرا آنها غالباً نقاط تفکر شدید هستند. تعادل میل لنگ همواره یک سازش است ، اما برای کنترل بهتر بر تعادل موتور مؤثرتر ، باید اصول اولیه فرایند متعادل سازی موتور را بدانیم.

شما میتوانید لوازم یدکی پژو و سمند را از سایت نرسی کو خریداری کنید 

 

تعادل دقیق مونتاژ چرخش در هر فرم موتور اصلی به حداکثر رساندن عملکرد و دوام است. میلگرد داغ معمولی وارد یک موتورخانه می شود و می گوید که آنها به مونتاژ چرخان آنها به 1 یا 2 گرم متعادل نیاز دارند. آنچه فکر می کنند شما باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل شود که همه پیستون ها و میله ها در چند گرم از یکدیگر وزن دارند ، اما کیفیت تولید کنندگان خرده فروشی پس از خرده فروشی از همین حالا این کار را در کارخانه خود انجام می دهند. در کنار این قسمت تعادل ، مکانیک باید تأیید کند که بالاست های میل لنگ میل لنگ ، قدرت چرخشی و پاسخ دهنده ساخته شده توسط پیستون ها و میله ها را متعادل می کنند. با داشتن پیستون ها و میله های سبک امروز ، انجام این کار به طور معمول شامل جدا کردن جرم از بالاست های لنگ است. میل لنگ های سبک وزن با بالاست های کوتاهتر یا مونتاژهای چرخان با پیستون های بسیار سنگین و میله های اتصال ، ممکن است به ضخامت های فی تنگستن نصب شده در بالاست ها برای گسترش جرم نیاز داشته باشند

 

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سینا هندی زاده دلبرِ قشقایی زوم مگ آوای پرستو chibekharam خط خطی های یک روانی ایران گفت نمایندگی فروش محصولات چوبی ودکوراتیوnb معرفی پرژکتور بنکیو